torsdag 13 december 2007

Luciahälsning från glesbygden

Hej alla! Detta är Sulan från landet som stolt kan berätta att jag nu har internet i min lilla stuga! Det underlättar på många sätt & jag har lättare att hänga med i vad som händer runt omkring i världen. Hörde bl.a att USA fått tag i Saddam. Det var på tiden! Internet gör det också lättare för mig att skicka rapporter så därför vill jag såhär i luciatider just skicka en liten sådan! Om ni har ljud på datorn så kommer ni lägga märke till att jag sadlat om från countryartist till rappare!

God Jul önskar Sulan

1 kommentar:

Anonym sa...

hey sulla!

bobo här, haha detlåter ju som om du skrivit låten om mig ju. minns du när vi hoppade lite studsmatta hos mig för eb herrans massa år sedan? jag minns det minsann.

god lucia o ha det så fint!

bobo